Monday, August 3, 2009

bismilahhirahmannirrahim......


semua benda benda mengarut dulu aku dah padam dari blog ini kerana atas beberapa sebab antaranya ialah aku dah bertukar status.... iaitu status budak nakal sangat ke status sederhana nakal dan kalau dapat aku nak upgredkan status tu kepada budak baik......

blog ini adalah blog syok sendiri tanpa pengikut.... kalau dalam cerita koboi blog ni d panggil lone ranger... blog yg hidup sendirian tanpa ada pembacanya kerana akulah pembaca dan aku jugalah penulisnya....

tiada lagi aku.... aku yg dulu sudah ku padam menjadi debu2.... debu2 yg ada ceritanya sendiri debu2 hitam dan kelam..... hanya debu yg tidak berwarna masih tersimpan.......

kerana.....

aku ingin bebas sebebas burung tanpa kenangan yg membebankan tanpa cerita lama yg melukakan.... aku mula belajar dan mengerti hakikat bahawa sesuatu itu pasti ada koma dan noktahnya.... dan cerita2 lama itu hanya akan aku selitkan buat pengajaran untuk sesiapa saja yg sudi membaca nota ku yg tak seberapa ini

salam.........





2 comments:

Anonymous said...

Aku mengikutinya... :)

jutawan metal said...

tingkiu ging....