Thursday, January 13, 2011

gua

hari ni aku menggunakakan kata ganti diri GUA !!! pasal apa ? pasal gua dah bosan.... gua dah bosan ber aku aku..... gua nak jadi gengster sikit walaupun kat sekolah dulu gua berperwatakan budak baik budak yg selalu tolong cikgu angkat buku masuk bilik darjah.... selalu terpilih jadi pengawas perpustakaan.... walau kadang2 tu gua panjat pagar sekolah eskip [bahasa gengster] dan demi menjaga kod etika gengster tu gua masih simpan rambut panjang konon nak balas dendam sebab masa sekolah cikgu tamil nadu yg hitam legam tu selalu gunting rambut gua yg panjang......
jadi mulai hari nie gua bahasa kan diri sebagai gua..... 
siapa tak senang hati meh sini gua belasah !!!!!!

3 comments:

Mat Jack said...

welkam tu 'gua da club'...welkam..welkam.

kasanova pencen said...

welkam tu blog yg gaya penulisan nya sikit2 kena ciplak dari blog cikgu metal hahaha

❤ El Syifa ❤ said...

gue tak heran ngan lu .. gua pom tak takut la ngan lu .. neh anak mafia datang terjah .. haha