Wednesday, March 9, 2011

alamak batri kong la pulak... ceh....

awek tu tengok gua.... gua tengok awek tu.....sampai kadang2 gua naik seram kalau2 gua pernah tak bayar hutang kat awek nie dulu.... tapi seingat2 gua, gua tak pernah berhutang dengan mana2 awek.... gua pantang mintak hutang dengan awek... bagi gua itu hal terakhir yang gua bakal lakukan kalau dah tak da pilihan errr maksud gua kalau gua dah tak boleh nak rompak bank... ya gua lebih rela rompak bank daripada mengemis nak pinjam duit kat mana2 awek.... tapi pagi tu gua lihat pandangan awek tu semacam.... dia macam menagih sesuatu, sebenarnya gua dah perasan awek tu dah tengok2 gua dah lama dah.... gua ulang dah lama dah.... dari gua masih rambut pendek ala2 muka skema sampailah gua simpan rambut panjang ala2 muka kutu.... tapi gua bukanlah kutu jahat, gua kutu di kalangan ulat errr bukan ulat bulu tapi ulat buku.... walaupun selalunya gua lebih membaca buku e daripada buku yang boleh dilipat dan ditulis..... pokoknya gua bukan kutu yang jahat2 gua spesis kutu yg boleh dimanja2kan  dalam erti kata yang lain gua tak lah jahat sangat.....

gua juga dah lama perati awek nie semenjak gua terperasan awek tu curi2 tengok2 gua.... dan pagi yang penuh bersejarah ini dia bertanya..... dah jadi member?

belum....
kenapa belum?
malas bah aku isi2 borang nie

awek tu mengambil borang keahlian pasaraya diorang...... gua dah 4-5 kali dapat borang tu.... sebenarnya bukan gua tak nak tulis borang tu.... gua lebih suka ada orang lain yg relakan dirinya menulis bagi pihak gua.....

awek ni menulis dengan tangan kanannya yang berbulu roma halus..... tangannya begitu halus dan mungkin tangan gua yang kasar ini juga boleh jadi halus kalau menyentuh dan membelai tapak tangan sehalus ini.... gua menghayal sekejap..... di jari manis nya gua lihat ada sebentuk cincin silver hadiah boifren nya barangkali....

gua hanya menyebut butir2 peribadi gua satu persatu......  nama alamat no talipon..... dan bila sampai keruangan status gua agak keberatan... entah kenapa agaknya

status?
err status apa ? status Facebook ?

gua menjawab soalannya dengan soalan...... gua kira segala teka teki yg menjadi persoalan awek nie banyak yang dah terjawab nama..... talipon..... namun pabila dia bertanya soal status gua buat2 bodoh....

suda kawin kah belum ?
ooooo aku ingat status Facebook kalau status Facebook selalu la aku update yg status itu aku belum update lagi..... ah kau isi ja la apa yang kau suka....

ah entahlah...... gua nak bagi tau apa sebenarnya......

dan........ malam itu dua kali talipon berdering..... dan sekali SMS sampai tapi bukan kat henpon gua.... staff gua jeling2 kat gua... tak kan nak bagi nombor talipon sendiri.... NAK MAMPOS kang perang besar u see...

dan malam itu juga henpon tu habis batri kat telinga gua ahaks........




1 comment:

El Syifa Althafunnisa said...

ahakz .. itu dia .. si abg bah tuh .. napak indak sambung pencas ja bang .. kuikui ..