Thursday, August 11, 2011

siapa kenal awek ni sampaikan salam gua...

gua bukan hakers.... tapi cigu gua geng dengan hakers..... jadi dalam blog cigu gua ada gambar awek ni...... pertamanya gua tak tau siapa dia tapi selidik punya selidik...... rupanya........ kalau nak tau jugak ini adalah blog awek nie awek ni lah yang kutuk agama islam... kutuk nabi dan kutuk penganut islam seluruhnya......

klik sini



kalau awek nie dekat dengan tempat gua... gua nak bela dia macam cina jiran gua bela anjing dia...... lepas tu gua kerat-kerat sama macam Mona Fendi kerat Datuk Mazlan dulu..... kejam?? hehe..... tak gua tak kejam.... cuma kadang-kadang gua emosi...... apa lagi kalau dengan awek cun gini emosi gua mesti nak pegang-pegang tangan kalau dapat pegang lebih tu kira bonus...... bonus lebih besar dari pakcik najib bagi hehe..... tapi entah kenapa emosi gua lain macam pabila tau fasal awek nie.....

kalau jadi gundik gua..... siap......




3 comments:

El Syifa Althafunnisa said...
This comment has been removed by the author.
El Syifa Althafunnisa said...

bikin panas ..

kasanova pencen said...

El.... relek la..... hehe