Wednesday, September 7, 2011

gua mengucapkan.....

selamat hari raya........ gua dah lupa nak ucapkan selamat buat teman-teman, kengkawan, bekas gelpren, awek-awek, bini [buat masa nie masih seorang], para staff, cigu-cigu gua dan kepada sesiapa jua yang kenal kat gua......
sebenarnya gua bukan sengaja lupa.... cuma gua pura-pura lupa fasal gua perlu menghadirkan diri gua ke majlis-majlis rumah terbuka ahli-ahli politik dari kalangan kerajaan maupun pembangkang, jiran-jiran, rakan perniagaan, kawan lama dan baru di samping gua kena menguruskan beberapa majlis kecil besar yang memerlukan khidmat gua.....dalam erti kata yang lain gua amat sibuk hinggakan awek lalu depan gua; gua langsung tak sempat nak jeling..... beitulah perumpamaan yang gua dapat sama ertikan......
jadi dikesempatan ini gua mengucapkan selamat hari raya.... maaf zahir dan batin..... errr duit raya gua dah masukkan balik dalam akaun bank swiss gua...... jadi jangan tagih duit raya time nie....

No comments: