Tuesday, February 15, 2011

The Spy Who Loved Me

gua memang pantang besar pabila lu hantar spy untuk spy kan gua..... gua dah kata gua tak der kekasih gelap lu masih tak caya.... ya memang gua akui memanglah gua suka bawa awek kat tempat gelap.... tapi itu tak bermakna gua ada kekasih gelap.....
dan sekarang gua rasa spy yg lu hantar tu dah mula nak sangat jadik kekasih gelap gua bila dia tau gua memang takder kekasih gelap.......

sekarang siapa susah........ aku jugak!!!!.....

3 comments:

Mat Jack a.k.a. CikguMetal said...

dude,
ada kekasih gelap, tetapi memadu kasih di tempat yang terang... lu menjadi sorang jantan.

kalau ada kekasih gelap, dan memadu kasih di tempat yang juga gelap, lu memang sorang kasanova!

wa khairul onggon said...

fuyyohh.. spy jadi kekasih gelap.. jgn hati gelap di tempat yg gelap sudahh heee.. :P

El Syifa Althafunnisa said...

uiseh .. igat kan el ja yg ada kekasih gelap .. kuangkuangkuang .. kunun la .. hikhik .. ~

cigu neh .. bikin takut .. hoho ..