Sunday, April 17, 2011

legenda dua zaman

angka hijau di kuda putih gua dah ke angka 8:10 gua janji sampai jam 8 tepat malam tu..... gua agak lewat... gua teruja malam tu fasal gua nak jumpa seseorang yang agak meninggalkan sesuatu yang sentimental di hati gua.... lantaran arwah nenek gua memanggil gua dengan nama Hassan.... dulu masa kecil-kecil gua di panggil dengan nama itu fasal gua minat dengan bola... dan masa tu gua masih ingat lagi gua sama-sama bapa gua dengar radio masa perlawanan Hassan Sani (masa tu perlawanan siaran langung agak payah disiarkan) dan malam tu gua betul-betul gembira, gua dapat bersua muka dengan pemilik nama ini...... dan yang lebih syok lagi kitorang jumpa dan lepak kat restoran gua.....

Hassan Sani

tak lupa juga dengan mamat nie..... gua kira tak kurang hebatnya di padang bola..... beberapa ketika selepas zaman Super Mokh dan James Wong

 
sahrin majid





bila gua lihat mereka bla bla.... gua tak kacau... biarkan diorang.... legenda dua zaman.... satu wakil zaman kegemilangan dan satu lagi wakil zaman gelap..... Hassan sendiri tak tak tau apa dah jadi dengan skuad Kebangsaan sekarang dia sendiri no komen cuma katanya sedikit sinar mula kelihatan selepas skuad kebangsaan menjulang piala AFC.....

bagi gua pula gua bukan reti sangat fasal bola ni gua hanya tau sedikit-sedikit dan sedikit itu jugalah gua nak komen walaupun komen gua hanya setakat dalam blog "berenti la main politik dalam bola tu.... kalau nak main politik sangat masuk UMNO atau PAS sport is sport"

secara peribadinya gua amat-amat senang hati pabila gua dapat belanja para memain bola ni makan malam.... gua tak pihak mana-mana negeri macam nama club yang wakili Selangor Enjoyz FC gua rasa enjoy bersalaman dengan diorang walaupun gua tak berkesempatan nak bersalaman dengan Azman Adnan petang selepas perlawanan tu gua rasa puas fasal gua adalah orang yang sama-sama berusaha menjadikan perlawanan ini menjadi realiti.....

Tahniah buat juara bersama Enjoyz FC 1-1 Bombers FC

buat bro Hassan ada rezeki gua nak main futsal dengan lu.....

1 comment:

El Syifa Althafunnisa said...

ya itu dia .. abg punya entri neh cm Pengulas Sukan Bola Sepak pula .. hikhi .. naa .. mula uda tuh perasaan .. kuang3