Sunday, September 5, 2010

perempuan


satu hari aku berjalan.... dengan seluar levis 501 koyak d lutut
aku ketemu seorang awek..... aku sapa.....
"ah kau kurang handsome" katanya..... aku blah
aku jalan lagi... aku sapa lagi seorang awek
"ah kau terlalu handsome untuk aku" alasannya
dan lalu aku berjalan tak putus asa sound kat satu lagi awek
"banyak mana duit kau?" tanyanya.... aku blah juga..... nanti duit gaji aku habis d hisap nya.... kerana hari itu aku aku baru gaji..........

esok hari aku berjalan lagi dengan seluar licin ber streka....
ku sapa seorang awek
"aku suka yg blues la..." katanya he he aku blah juga
ayat lagi satu awek....
"u r 2 good 4 me" erk aku keliru sambil garu2 kepala
aku keliru..... makhluk yg bernama perempuan ni kadang2 aku rasa kepalanya senget sebelah heheheh

aku terus berjalan hari itu.... dengan seluar licin untuk mencari kerja....... hehe.......

......kawan.... macam mana nak takel awek.... bagi aku perempuan ni memang begitu memang diorang dah d cipta tuhan begitu.... untuk mencari timing yg betul untuk mengayat agak payah.... kecuali bagi yg pro....... kawan kalau engkau nak jadi pro engkau kena banyak latihan....... dan biasanya latihan mesti selalu buat silap hehehhehe.............

..... bila cerita bab perempuan ni aku memang susah berhenti sama juga macam permpuan amat payah berhenti perangai diorang pakai mekap tu tak kiralah demam ka, lumpuh ka tengah kerasukan jin ka... mesti diorang nak mekap.... tak dapat penuh satu muka calit kat hidung pun jadi lah janji mekup.... hehehe macam tu lah jugak aku bila cerita pasal spesis d panggil perempuan ni... amat susah nak berhenti..... dan kadang2 aku lupa yg aku ni dah pencen...... hehehe.....

4 comments:

warga said...

Aku terkenang kisah Matt Romeo dalam majalah kegemaranku... Gila Gila huhuh

kasanova pencen said...

dia dah pencen sama macam aku dah tobat hehe

Muhammad Fahim Danial @ Cosmake said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad Fahim Danial @ Cosmake said...

KP:Kasanova Pencen mmg dah pencen tapi Kasanova Pencen Junior baru je tumbuh...