Wednesday, November 24, 2010

ehhh dah mula ??? bodoh punya orang.......

mata sepet dah mula tembak orang yg juga mata sepet..... ah aku peduli apa biarlah diorang tembak sesama diorang..... itu sudah di tulis oleh sang gusti..... dia yg melukis jadi terpulang dia mau melakar apa atas sekeping kertas itu terpulang dia hendak mewarna biar hitam atau putih aku tiada hak untuk mempersolakan hehheheheh siapalah aku kerna aku hanya setitis zarah di dalam zarah..... zarah pada setitis warna di dalam warna..... biarlah dia melukis kerna lukisan itu memang hak mutlak sipelukis...... aku hanya mengharap aku tergolong dalam kepingan lukisan yg warnanya putih..... dan apabila kertas itu kelak digulung2 aku harap juga bila kertas itu di buka semula ada sedikit kasihan dari si pelukis..... memadam dakwat2 hitam itu.... kerna warna putih itu hampir tiada...... gusti...... aku tengelam dalam lautan afa'l mu...... hinanya aku bodohnya aku pabila ku kata lukisan ini seharusnya begini dan sepatutnya begitu...... aku lupa semua ini adalah lukisan mu gusti........ aduh kenapa harus ku persoalkan........ gusti...... bodohnya aku....... ajarin aku tauhid pada afa'l mu gusti......

1 comment:

El Syifa said...

lukisan itu gambaran hati ..
kecelaruan hati bisa dilihat melalui lukisan ..
kedamaian hati juga bisa dilihat melalui lukisan ..~