Thursday, November 4, 2010

Undi Batu Sapi

tengah hari tadi baik punya panas aku jalan kali ke tempat memangkah..... selepas di halau dengan lemak manis nya oleh orang berbaju T kuning dan ber uniform putih...... [celaka!!!] apasal tak notis awal2 tak boleh paking bodoh!! itu kan tempat paking!!! setelah Ketiak aku perpeluh2 jalan ke bilik tu....... aku lihat peti undi saluran utk orang muda2 macam aku nie [perasan muda] tak sampai suku berisi...... dan aku harap peti tu tak d isi lagi selepas jam lima nanti heheehehe............ kalau peti tu kena isi lagi lepas jam lima..... pi mampuss la budak yg mengisi tu haram jadah!!! alam biara ketaungan !!! ANJING !!!........ sebenarnya aku tak kisah sangat siapa yg menang..... sebab siapa pun yg menang aku tetap macam tu jugak keta aku tak kan berubah jadik Ninja King....... rutinku tak kan berubah.... cuma kalau ada perubahan bendera d batu sapi tu mungkin ada lah juga perubahan pada harga2 makanan dan lain2 keperluan yg makin hari makin naik..... kalau pun tak turun cukuplah harga tu kekal kat situ sampai 4-5 tahun lagi..... aku bukan menidak kan inflasi.... cuma aku rasa kerajaan patut urus inflasi nie dengan bijak.....

tapi macam mana nak bijak kalau budak sekolah tak bijak?? iskkk aku pun konfius..... ah lantak lah aku tetap macam tu jugak........ dan yang untung tetap PATI batu sapi yg aku kira dah boking laptop 4-5 bijik gara2 jalurlebar free kat situ hehehehe itu belum masuk IC free hehehehe.....yg buat aku tambah2 konfius pandai ka diorang tu guna intenet...... aku takut diorang taip SEX kat google search tu.....
org batu sapi jangan marah haaaaa....... aku gurau saja hehehehhe.....

No comments: