Saturday, October 16, 2010

masih klik FACEBOOK ?

bagi aku tidak !!!

dan untuk kawan2 d luar sana..... aku cakap; Facebook tu sebenarnya Candu!!! dalam bentuk baru..... aku bukan tak suruh korang klik kat situ.... cuma tepuk dada tanya kepala hotak hehehehe.... hehehehe [aku pun kantoi jugak bab Facebook ni]

selamat tinggal Facebook..... selamat tinggal rakan2 maya...... selamat tinggal sahabat lama...... selamat dan terima kasih juga atas semua keakraban kita semua d dunia maya.......

aku nak kongsi sesuatu.... dan buat rakan2 maya...... jangan hisap candu tu lama2 sangat merbahaya..... hehhehe bye


































nota: tapi ini hanya pendapat aku sorang..... kalau ada yg masih mau hisap candu tu hisap saja lah tak ada yg marah.... lagi pun mungkin anda nak jadi super hero dalam Facebook tu jadi penyalamat dunia... siapa tau.... sekurang kurangnya; daripada semuanya penyamun baik ada hero kan!!! [itu pendapat aku dulu]

No comments: